1. Noriu užsisakyti. Kaip tai padaryti?
Siekiame kuo didesnio paprastumo, tad registracija KStudio.lt svetainėje nėra būtina. Tiesiog pridėkite norimą prekę į krepšelį, užpildykite pristatymui būtinus laukelius ir apmokėkite užsakymą Jums patogiausiu būdu.
2. Kokie yra apmokėjimo būdai?
Palaikome visus populiariausius bankus: Swedbank, SEB, Revolut, Luminor, Citadele, Paysera, Šiaulių banką, Medicinos banką, N26, LKU, PerlasGo, Narvesen. Taipogi netrukus pasiūlysime atsiskaitymą ir mokėjimo kortele (Visa, Mastercard, Maestro), per Paypal.
Daugiau informacijos: Apmokėjimas
3. Per kiek laiko pristatote?
Visas prekes pristatome per 1-3 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo.
Jei esate Klaipėdos apskrityje, tuomet užsakytas prekes galite atsiimti iš rankų.
Daugiau informacijos: Pristatymas
4. Kokie yra galimi pristatymo būdai ir kiek tai kainuoja?
1. DPD paštomatas - €2.90
2. Omniva paštomatas - €2.90
3. Autobusų siunta - €6.50
4. Smartposti kurjeris - €5.00
5. Atsiėmimas, pristatymas Kaune - €0.00
Svarbu: Jeigu užsakymo formavimo metu nematote DPD ir Omniva paštomatų pasirinkimo, tai reiškia, kad Jūsų užsakoma prekė yra per didelė (fiziškai netelpa į paštomatą). Tokiu atveju rinkitės kitą pristatymo būdą.
Daugiau informacijos: Pristatymas
5. Ar informuosite apie užsakymo vykdymo eigą?
Taip. Užsakymo vykdymo eigoje el. paštu gausite informacinius pranešimus apie sėkmingai gautą apmokėjimą, užsakymo vykdymo pradžią, prekių išsiuntimą (siuntos sekimo kodą) ir t. t.
6. Kaip pakeisti / atšaukti savo užsakymą?
Prašome per 12 val. nuo apmokėjimo susisiekti su mumis ir pakeisime / atšauksime Jūsų užsakymą.
7. Ar galima grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus?
Taip, per 30 d.d. galite grąžinti prekę ir atgauti visus sumokėtus pinigus.
Daugiau informacijos: Grąžinimai
8. Ar mano duomenys yra saugūs?
KStudio.lt svetainė naudoja SSL sertifikatą, todėl visi Jūsų duomenys yra apdorojami saugiu bei šifruotu ryšiu. Visos transakcijos yra vykdomos per patikimiausių bei pirmaujančių atsiskaitymo kompanijų Paysera, Stripe sąsajas, tad mūsų serveryje ar duomenų bazėje saugomos nėra.
Daugiau informacijos: Privatumo politika
9. Ar siunčiate į užsienį?
Turime sutartį su tarptautinėmis kurjerių tarnybomis, tad tai tikrai nėra problema. Parašykite mums asmeniškai ir rasime ekonomiškiausią-greičiausią sprendimą.
Neradote atsakymo į savo klausimą? Susisiekite su mumis!